#Träning

Kategori: Träning

Träningsvärken har börjat smyga sig på och förutom det har jag även benvärk. Feels good! Undra vad jag ska hitta på imorgon då, om det blir ännu en vilodag (som i fredags) eftersom jag har fotboll på tisdag... ska nog åka in till stan med Jesper imorgon bitti (7:00) och simma med mamma. Annars får vi se om det blir lättare träning hemma eller ett kvällspass på gymmet kanske? :-) Har iallafall skola imorn mellan 13:15-16:00 och innan det kl 10:00 är det grupparbete som gäller.
 
Veckans tränings schema (kan ändras):
Måndag: Hemma - simning, pilatesboll eller kvällspass på gymmet (lättare övningar)
Tisdag: Fotbollsträning 1h - kondition och teknik 
Onsdag: Gym - kondition, armar, axlar, bröst, mage
Torsdag: Gym - kondition, mage, rygg, ben, rumpa
Fredag: Vilodag?
Lördag: Gym - kondition, armar, axlar, bröst, mage
Söndag: Gym - kondition, mage, rygg, ben, rumpa + Fotbollsträning 2h
 
Tycker att måndag och fredag känns som lämpliga "vilodagar" då det behövs emellanåt för att musklerna ska kunna vila och återhämta sig efter en längre tids kraftansträngning. Har de relativt lugnt i skolan denna vecka och troligtvis de två kommande veckorna så träningen borde flyta på bra så länge jag inte drar på mig några skador. :-)
 
Eftersom de är farsdag idag bjuder jag på en bild på min älskade pappa (& lillasyster). 
 
 
♥♥♥
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: